Pentru a adauga un oaspete in lista neagra (black list) este necesar sa avem configurata in Medallion Admin “Black List-ul” la Market Segment.
Pentru aceasta, ne logam in Medallion Admin-Hotel Information-Market Segment and Source of Business-Market Segment-Main, aici trebuie sa avem configurat “Black List-ul”. In cazul in care nu este configurat il adaugam cu butonul de “Adauga” din dreapta jos.
Dupa ce va asigurati ca aceste setari sunt facute, din rezervare puteti sa adaugati un client in Black List.
In cazul in care un client este in “Black List”, la urmatoarea rezervare va aparea mesajul urmator:
Este important sa fie folosit profilul clientului din istoric. In cazul in care i se creaza un alt profil, acesta v-a trebui adaugat din nou in “Black List”.
Lista clientilor din “Black list” se va “actualiza” dupa night audit.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul