Pentru adaugarea userilor in HMS este necesar sa accesam Administration -> Security -> Users
Pentru adaugarea unui user nou avem 2 posibilitati:
1. In fereastra deschisa adaugam un nou user prin accesarea casutei New Record -> in ecranul deschis completam datele necesare.
User ID: in prima casuta completam cu majuscule ID user-ului, iar in al doilea camp completam numele complet (de fiecare date ne logam in HMS cu primul ID).
In campul User Details completam urmatoarele campuri:
Language: Completam English;
Menu Definition User Group: grupul de useri din care face parte userul adaugat (de exemplu: Managere, Housekeeping, Front Office, Admin).
User ID Expiration Date: data in care userul respectiv va fi dezactivat;
Password: parola de logare in HMS (minim 8 caractere, minim o majuscula, o cifra, un character ,#’);
Password Expiration Date: data in care expira parola (din motive de securitate aceasta parola se schimba la 90 zile). In cazul in care HMS-ul nu este utilizat o perioada de timp acesta se delogheaza si ramane la parola;
Locale: alegem Europe;
E-mail Address: adaugam adresa de e-mail a user-ului pentru a primi informare ca este necesar sa-si prelungeasca valabilitatea parolei.
Session Timeout (minutes): Setarea perioadei de inactivitate;
Infor HMS Products: se bifeaza Infor HMS.
In urmatorul camp bifam campurile ce ofera drepturi de acces la unele functii ale sistemului:
Cash Manager: permite userului sa incarce plati;
Sales Manager: permite accesul de a se adauga ca si manager de vanzari in momentul cand se creaza o rezervare de grup/eveniment.
Screen Designer: acces pentru a adauga sau elimina ecrane in HMS
Allow Dataspy Edits: ofera posibilitatea de a edita Dataspy
Allow Dataspy Advanced Filters: permite adaugarea de filtre pentru Dataspy.
Report Author: ofera posibilitatea userului sa deschida/utilizeze rapoartele customizare (factura, proforma, etc)
Allow Global Dataspy Configuration: se pot modifica dataspy-urile existente (aceasta casute nu trebuie sa fie bifata)
Allow Rate Override: permite modificarea tarifului;
Zero Balance Only: permite userului sa faca check-out camerelor cand au balanta zero.
Dupa completarea tuturor informatiilor se apasa butonul Save Record.
In exemplul urmator am atasat un model de user completat.
2.In fereastra deschisa adaugam un nou user prin copierea unui user existent astfel: ne alegem userul existent si click in tabul Copy Record -> este necesar sa schimbam User ID si sa adaugam parola de acces in HMS -> Salvam prin Save Record.
Dupa configurarea utilizatorului se trece la tabul Properties. Se selecteaza userul dorit. Se apasa butonul New. Se alege proprietatea de la Property. Daca avem 2 proprietati, una dintrea acestea trebuie sa fie Default, de asemenea, putem sa alegem proprietatea pe care dorim sa oferim acces userului. . De la User Grup se selecteaza grupul din care face parte utilizatorul respectiv. Se apasa butonul Save. In ecran se va adauga o linie cu noile setari
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul