S-a facut inchiderea de zi de 2 ori – de verificat daca functia Reopen e activa. Management -> End of Day. Daca functia este activa se apasa Reopen si se va redeschide ultima zi.
Conditia ca aceasta sa fie functionala este sa nu se fi operat nimic intre cele 2 inchideri (rezervari sau tranzactii).
Daca functia nu este activa: aveti 2 variante.
V1 - se recomanda ca sa nu se faca inchiderea urmatoare. Se vor regla camerele dupa cum urmeaza:
1 - Checkout - se vor face si se va corecta ultima noapte de cazare taxata in plus daca e cazul.
2 - Pt. Checkin se vor face incepand cu ziua gresita si se va face postare suplimantara (Room + Breakfast).
V2 - Avem varianta Restore DB - operatiune ce nu face obiectul contractului de suport si se factureaza.
Daca se primeste acceptul - se apeleaza la Level 2 pt. Restore.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul