Schimbare tip camera HMS

Modificat la Ma, 22 Aug, 2023 la 11:20 AM

Accesam Administration – Property -> Rooms-> Room Configuration.

 

Aici introducem numarul camerei - ,,cautare,,

Urmatorul pas este sa schimbam statusul camerei din Activa in Inactiva – si Submit

 

 

Salvam modificarea facuta si aceasta apare ca in imaginea urmatoare:

In cazul in care avem rezervari pentru acest tip de camera sau Work Order (regasiti rezolvarea exemplificata la pagina 4).

 

Campul Room Type devine activ si putem sa schimbam tipul de camera. 

 

In acest moment avem posibilitatea sa ne alegem tipul dorit -> confirmam prin OK.

 

Schimbam Inventory Stat Date si adaugam data in care facem modificarea -> Salvam (Submit). 

 

 

Ultimul pas este sa schimbam status camerei din “Inactiva” in “Activa” -> Salvam (Submit).

Daca ne apare mesaj ca nu poate sa fie salvata modificarea asteptam cateva minute si salvam prin Submit.

 

 

 

Mesaje eroare salvare aparute la schimbare status camera din Activ in Inactive Mesaj eroare Work Order

 

 

  1. Mesaj eroare schimbare tip camera:

Afisare in Room Plan.

Pentru evitarea afisarii acestei erori la salvarea camerei ca Inactive, recomandam verificarea daca sunt camera alocate in Room Plan.

 

 

 

 

 

Avem doua exceptii:

  1. asteptam pana la eliberarea tipului de camera (pentru situatia in care rezervarea este In-house) si schimbam cand aceasta camera nu are rezervare alocata si In-House; 
  2.  Dealocam cele doua rezervari si dupa modificarea tipului de camera avem grija sa adaugam rezervarile pentru camera respectiva.

 

 

  1. Mesaj Work Order la schimbarea statusului camerei:

 

Pentru aceasta situatie verificam modulul Housekeeping ->Work Order:

 

  1. Verificam Planned End Date si adaugam finalizare pentru ziua in care modificam tipul camerei

 

b.Schimbam status si alegem complete (ca in imaginea de mai jos):

Dupa modificarea Work Order-ului revenim la schimbarea tipului de camera.

 

 *daca Planned End Date este adaugat pentru o perioada mai lunga - recomandam sa adaugam un alt Work Order dupa finalizarea schimbarii tipului de camera).

 

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul