Configuram din meniul “Administration-Security-User Groups”grupul de Housekeeping.
Asa va arata grupul de Housekeeping:
Dupa ce configuram grupul de Housekeeping, configuram utilizatorii (user+parola), din meniul Administration-Security-User (se creaza ca un utilizator normal). Le atribuim grupul de Housekeeping creat anterior (Menu definition user group).
Atentie! Trebuie adaugata si proprietatea hotelului. (Properties)
Din meniul Housekeeping, selectam “Employees” :
Configuram tipul de angajat: ex: Camerista
*La “Associated HMS User” ii atribuiti utilizatorul (userul) creat anterior.
Selectam “Hosekeeping Assignments” pentru alocarea de camere/camerista:
Se selecteaza camerele care se vor aloca si click dreapta “Update Field”
Apasam “Select Field” si selectam “Emplyee Assigned”
Selectam “New Value”
Dupa ce selectam camerista, apasam butonul ok
Dupa ce camerista a fost selectata apasam tasta “submit”
Configurari pe telefon/tableta
Se intra de pe telefon pe Magazin Play/App Store si se cauta aplicatia Housekeeper Infor
Dupa se instalam, deschidem aplicatia pentru configurare si completam campurile conform imaginii atasate:
Property= Proprietatea Hotelului
Pentru a ne loga in aplicatie, se deshide de pe telefon aplicatia Housekeeper si se introduce userul si parola:
Dupa ce ne-am logat ne va aparea un ecran ca cel de mai jos:
Pentru a face camera curata se intra pe camera respectiva, mergem la Action(1), bifam Cleaning Started(2) -> OK
Cand curatenia este gata se merge tot la Action, selectam actiunea camerei (ocupata curata; vacanta curata) dupa care selectam statusul camerei (curata;inspectata)
*Atentie – nu se poate trece in aplicatie la alta camera si se inceapa curatenia, pana nu am terminat cu cea in curs.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul