Cum configurez corect datele în aplicațiile Expressoft pentru a evita refuzul facturilor în SPV?

Modificat la Mon, 27 May 2024 la 03:54 PM

Următoarele configurări sunt obligatoriu a fi făcute în MyBusiness pentru ca eFactura să trimită fără erori de validare facturile către SPV ANAF.

Configurările le vei realiza o singură dată. Ulterior, reia configurările dacă apar modificări la companii, locații, furnizori sau unități de măsură!

Pentru ca facturile să se încarce automat cu succes în Spațiul Privat Virtual ANAF, asigură-te că ai următoarele setări cu detaliile corecte în MyBusiness:

Asocierea unităților de măsură standardizate

Asociază toate unitățile de măsură folosite în MyBusiness cu unitățile de măsură standardizate din eFactura, urmând pașii următori:

    1. Accesează meniul Produse > Unități de măsură.

    2. Asociază toate unitățile de măsură din MyBusiness cu unitățile de măsură standardizate în sistemul național eFactura.


Imaginile de mai jos exemplifică asocierea unității de măsură kg definite în MyBusiness cu unitatea de măsură kilogram din eFactura:


        A screenshot of a computer

Description automatically generated

Pagina Unități de măsură

A screenshot of a search record

Description automatically generated

Mapare unitate de măsură în eFactura


Completarea informațiilor companiei, locațiilor și furnizorilor

Asigură-te că societatea (compania) configurată în MyBusiness, împreună cu toate locațiile și furnizorii, au toate informațiile completate:

    1. Pentru fiecare companie, accesează meniul Configurări > Companii și verifică dacă datele companiei sunt introduse corect în câmpurile afișate. Salvează eventualele modificări.


        A screenshot of a computer

Description automatically generated

Figură 7 Pagina Detalii companie

Warning with solid fill   În cazul unei modificări de companie, sincronizează modulele cu aplicația de gestiune Master!

 

    2. Pentru fiecare locație, accesează meniul Configurare > Locații și verifică dacă datele din câmpurile Țară, Județ, Oraș, Numele Străzii și Numărul străzii sunt completate corect și complet. 

      Salvează eventualele modificări.


A screenshot of a computer

Description automatically generated

Pagina Detalii locații

    3. Pentru fiecare partener, accesează meniul CRM > Parteneri și verifică acuratețea datelor completate în companiile partenerilor, atât în fila Generale, cât și în fila Locații. Salvează eventualele modificări.

A screenshot of a computer

Description automatically generated

Pagina Detalii partener - fila Generale


Apasă butonul Edit din dreptul unei locații a partenerului pentru o mai buna vizibilitate a informațiilor:

A screenshot of a computer

Description automatically generated

Pagina Detalii partener - fila Locații


A screenshot of a computer

Description automatically generated

Editare locație partener

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul