Procedura de Night Audit

Modificat la Vi, 16 Iun, 2023 la 1:42 PM


Inchiderea zilei hoteliere se traduce prin procedura End Of Day, iar aceasta consta in consolidarea rapoartelor, arhivarea informatiilor, cumularea statisticilor, incarcarea tarifelor pe camere si schimbarea datei hoteliere. 

Instructiuni generale End Of Day 

Se verifica House Accounturile Lost Calls, Telefoane Receptie – balanta acestora trebuie sa fie zero la sfarsitul zilei. 

I. Din modulul Reports/Day se vor lista urmatoarele rapoarte: 

1. Cash List (Verificarea numerarului, se face monetarul). 

2. Payment List (Verificarea platilor, se noteaza cursul EUR si USD pentru ziua respectiva). 

Din modulul Reports/Report: 

3. Arrangement – se verifica tarifele camerelor. 

4. Se verifica Arrival Report, Departs Report– pentru ziua care se inchide. Se intra in program cu ID Night; Password Night2000 

II. Din meniul Management se executa functiile: 

1. Database Backup 

2. Room Posting – Se incarca pe fiecare camera cazarea din noaptea respectiva. 

3. End of Day – Se verifica daca exista inregistrari in cele patru ferestre care vor fi afisate ca in imaginea urmatoare: 

Not Checked In Banquets and Group Master – daca au ramas rezervari pentru evenimente sau grupuri pentru ziua respectiva vor fi afisate in aceasta fereastra; pot fi alocate camere sau se modifica sejurul. 

Not Checked–In Reservations – daca au ramas rezervari alocate pentru ziua in curs vor fi afisate si se pot modifica dupa caz: se trec in No show, se modifica sejurul sau se face Check-In. 

Not Checked-Out – daca nu s-au executat toate plecarile pentru ziua respectiva vor fi afisate in aceasta fereastra din care se poate modifica sejurul sau se poate face Checkout, dupa caz. 

Open Folios – daca au ramas conturi deschise vor fi afisate in aceasta fereastra. Pot fi inchise. 

Dupa terminarea procedurii End of Day se apasa butonul EXIT

NICIODATA nu se executa procedura End of Day de doua ori!!! III. 

Se vor lista pentru ziua anterioara din Report/Day rapoartele: 

1.Daily Management Report 

2.eDaily Payment Summary 

3.eDaily Revenue Summary 

4. sDaily Hotel Activity 

• Se listeaza pentru restaurant raportul de Mic Dejun din modulul Reports/Report – Movement List 2. 

 Se vor scoate raportele sosirilor/plecarilor de a doua zi pentru receptie si raportul Arrival/Stopover/Departure pentru housekeeping. 

Se schimba cursul valutar daca este cazul. 

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul