Pentru instalarea interfetelor Expressoft se descarca kit-ul de pe site-ul install.expressoft.eu si se da click pe x86. Daca site-ul nu este disponibil gasim kit-ul pe FTP in Expressoft/Kituri.
Dupa instalare, se fac setarile necesare ca executabilul se porneasca automat cu drepturi de admin, se licentiaza, apoi daca versiunea de Expressoft este cloud, se cere acces la baza de date pe adresa de mail: support@expressoft.eu cu detalii legate de cont – nume si catalog baza XM_ (atentie accesul la bazele de date oferit de Expressoft nu depaseste 1h). Dupa obtinerea accesului la baza se acceseaza modulul Server, se debifeaza lucreaza deconectat si se completeaza ca in imaginea de mai jos, exceptie facand catalogul care este diferit pentru fiecare client in parte.
Dupa completarea server-ului, catalog-ului si a tipului se reporneste interfata si se va accesa modulul Ajutor, apoi Actualizare. Pentru versiunea cloud nu se face update-ul din folder-ul interfetei!
Dupa finalizarea update-ului se lanseaza aplicatia cu quick update din C:\Program Files (x86)\Top HoReCa\eXpresSoft\Interface Manager. Dupa pornire se inchide interfata si se da dublu click pe regasm.bat sau pe registercomponent.bat. Se reporneste interfata si se verifica versiunea la care a ajuns interfata cu ajutorul modulului Despre.
Urmatorul pas, in functie de licenta achizitionata de client, se verifica si se configureaza in functie de tip. Daca este interfata cu Pms (HMS, Medallion, altele) in meniul Config interfata trebuie sa arate asa:
Se continua apoi cu configurarea locala si din contul din MyBusiness.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul