Setari MyBusiness
In Configurare-Interfete se adauga interfata cu urmatoarele setari:
In Clienti-se adauga datele pentru conexiunea cu Interface Manager a Medallion sau xHMS:
Ip-ul si portul pe care ruleaza Interface Manager/xHMS. In intervale servire, se adauga Serving Periods din Medallion, daca este cazul, sau o singura perioada-All day.
In centre de venit, se asigneaza fiecarui centru folosit, codul departamentului din interfata Medallion:
In tipuri de articole se asigneaza coduri pentru tipurile de articole. De aici se stabilesc categoriile pentru distributie:
In categorii produse se stabilesc corespondentele intre grupele de produse din Pos si categoriile in care vor ajunge in Medallion (ex. Food, Beverage, Other)
Foarte important: daca nu se asigneaza pe fiecare categorie tipul de articol, valoarea produselor din categoria respectiva nu va ajunge in nota din receptie. Nu da eroare, dar nu ajunge toata suma. Stabilim tip articol cu 5% pe categoriile mari (Produse bucatarie/Produse bar), apoi asignam pe fiecare subcategorie tipul de articol.
In plati se stabilesc formele de plata care se trimit in Medallion:
Formele de plata de tip cont camera/cont hotel, se definesc in Metode de plata cu tipul PMS:
Setari XIM
Interfata XIM trebuie sa fie minim la versiunea 5.6.1. In Config se selecteaza interfata IFC_PMS si se activeaza.
In cazul in care nu apare IFC_myPMS pentru selectie, se ruleaza din cmd (Run as administrator) fisierul
“C:\Program Files (x86)\Top HoReCa\eXpresSoft\Interface Manager\registerComponent.bat”
In Setari se trece portul stabilit in setarile generale ale interfetei din myBusiness:
Toate porturile folosite de interfete trebuie declarate in firewall.
Se inchide interfata XIM, se sincronizeaza din myCheck apoi se deschide interfata si se testeaza comunicatia.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul