Pentru a activa aplicația de marcaj mobil se fac pașii următori:
Trebuie descărcată aplicația direct pe telefonul utilizatorului din Magazin Google Play sau Apple Store, sub denumirea Expressoft POS.
Se instalează aplicația pe telefon.
Pentru a se conecta la baza de date de POS trebuie deschisă aplicația de marcaj de pe POS fix -> Instrumente
Se dă click pe “Administrare MyCheck Mobile”
Se scanează QR Code-ul de Configurare MyCheck Mobile ( imaginea de mai jos)
Pentru a scana cu telefonul, se deschide de pe telefon aplicația descarcată la punctul 1 de mai sus, Se accesează Settings -> la Connection click Scan QR CODE from myCheck POS. Se deschide camera și în acest moment scanăm codul de la punctul 5.
ATENȚIE: PENTRU CA APLICAȚIA DE MARCAJ SĂ SE CONECTEZE DUPĂ CONFIGURARE, TELEFONUL TREEBUIE SĂ FIE ÎN ACEEAȘI REȚEA DE INTERNET CU CEA A POS-ULUI FIX.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul