Activare aplicație de marcaj pe telefon?

Modificat la Vi, 12 Apr la 2:21 PM

Pentru a activa aplicația de marcaj mobil se fac pașii următori:

  • Trebuie descărcată aplicația direct pe telefonul utilizatorului din Magazin Google Play sau Apple Store, sub denumirea Expressoft POS.

  • Se instalează aplicația pe telefon.

  • Pentru a se conecta la baza de date de POS trebuie deschisă aplicația de marcaj de pe POS fix -> Instrumente

  • Se dă click pe “Administrare MyCheck Mobile

  • Se scanează QR Code-ul de Configurare MyCheck Mobile ( imaginea de mai jos)

  • Pentru a scana cu telefonul, se deschide de pe telefon aplicația descarcată la punctul 1 de mai sus, Se accesează Settings -> la Connection click Scan QR CODE from myCheck POS. Se deschide camera și în acest moment scanăm codul de la punctul 5.

ATENȚIE: PENTRU CA APLICAȚIA DE MARCAJ SĂ SE CONECTEZE DUPĂ CONFIGURARE, TELEFONUL TREEBUIE SĂ FIE ÎN ACEEAȘI REȚEA DE INTERNET CU CEA A POS-ULUI FIX.

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul