Modulul Delivery

Modificat la Vi, 28 Iul, 2023 la 12:43 PM

Modulul Delivery este impartit in doua ferestre:





Ferestrele sunt prezentate mai jos. Pentru o vizualizare rapida se apasa link- ul fiecarei ferestre.


Fereastra Note

La aceesarea modulului Delivery se va deschide fereastra note ce contine informatii cu privire la:

  • notele deschise si statusul lor (fara comenzi, preluata, pregatita, in livrare, livrata, anulata)
  • butonul Precomenzi
  • butonul Take away
  • butonul Cu livrare


Notele deschise

Notele sunt afisate in ordinea deschiderii, cea mai veche fiind afisata in partea de sus a listei.


Notele deschise cuprind informatii cu privire la:

  • simbolul New (simbolul New apare doar in cazul adaugarii unui client nou)
  • butonul Detalii  ce ofera acces la informatii  cu privire la statusul comenzii, detalii cu privire la client si adresa de livrare, timp de livrare a comenzii prin apasarea butonului Mai multe detalii, editarea comenzii prin apasarea butonului Editeaza comanda, printarea proformei sau a etichetelor (in functie de setarea realizata in aplicatia myBusiness) si anularea comenzii prin apasarea butonului Anuleaza comanda
  • numele clientului
  • adresa de livrare/ tipul livrarii (in cazul comenzilor Take away)
  • timpul livrarii (ora la care se estimeaza ca va fi efectuata livrarea)
  • timpul ramas pana la momentul livrarii
  • valoarea totala a comenzii (valoare comanda + taxa de transport)
  • statusul comenzii (Fara comenzi, Preluata, Pregatita, In livrare). La accesarea butonului Status comanda se va putea schimba statusul comenzii in urmatorul status disponibil.

Nota*:
Comenzile intarziate sunt afisate cu rosu.


Butonul Precomenzi

Precomenzile sunt acele comenzi ce au o data de livrare setata in viitor (de ex. data de maine).
Precomenzile nu se gasesc in Fereastra Note, ci sunt afisate la apasarea butonului Precomenzi. (pe buton sunt afisate precomenzile disponibile).


La apasarea butonului Precomenzi se va deschide fereastra Precomenzi ce va contine:

  • precomenzile ce pot fi cautate si filtrate ( dupa: azi, maine, saptamana aceasta, saptamana viitoare, luna curenta, toate)
  • butonul Rapoarte - permite vizualizarea precomenzilor sub forma de Lista Precomenzi sau Produse Precomenzi.
    Pentru a vizualiza precomenzile pe baza unui raport se vor urma pasii:
    • se selecteaza precomenzile (prin aplicarea bifei in dreptul comenzii/comenziilor dorite)
    • se apasa butonul Rapoarte
    • se selecteaza tipul de raport dorit: Pre-Orders Products sau Pre- Oreders List
    • se printeaza/ exporta Raportul
  • butonul Trecere in live - la apasarea acestui buton precomenzile vor fi transformate in comenzi standard.
    Pentru a trece precomenzile in status live se vor urma pasii:
    • se selecteaza precomanda/ precomenziile
    • se apasa butonul Trecere in live


Butonul Take away

La actionarea butonului Take away se vor putea lua comenzi pe care clientul le comanda in locatie, urmand a le lua la pachet sau a le consuma in locatie.
La accesarea acestui buton se va deschide fereastra de marcaj in cadrul careia se va selecta varianta dorita (loco- comanda consumata in cadrul locatiei, take away- comanda luata la pachet).


Butonul  Cu livrare

Butonul Cu livrare permite deschiderea unei comenzi ce va fi preluata de catre un sofer si livrata clientului.


Fereastra de marcaj


Fereastra de marcaj a profilului Delivery este impartita in urmatoarele zone:

  1. Zona categoriilor de produse
  2. Zona de marcaj
  3. Zona butoanelor de actiuni
  4. Zona de plati

Nota*:
Pentru a vedea descrierea zonelor, acceseaza link- ul Marcaj- zone de actiune


Pentru a realiza o comanda pe profilul Delivery de tip Cu livrare se vor urma pasii:

  1. se acceseaza modulul Delivery
  2. se alege tipul de comanda Cu livrare
  3. se cauta sau se adauga clientul
  4. in cadrul ferestrei Comanda se vor realiza urmatoarele actiuni:
  • se verifica informatiile cu privire la clientul selectat Prenume, Nume, Telefon
  • se aloca o adresa de livrare comenzii
    Nota*: In cadrul campului Adresa se pot realiza urmatoarele actiuni:
    - selectarea unei adrese dintre cele definite
    - adaugarea unei adrese, prin apasarea butonului Adauga si introducerea adresei dorite
    - editarea unei adrese, prin selectarea unei strazi din cadrul campului Adresa, apasarea butonului Editeaza si editarea informatiilor dorite din cadrul adresei selectate
    - eliminarea unei adrese dintre cele ce se gasesc in cadrul campului Adresa, prin selectarea strazii, apasarea butonului Elimina urmat de apasarea butonului Accepta
    alegerea optiunii Cu ridicare pentru situatia in care clientul sa razganit in privinta livrarii produselor si doreste sa le ridice personal
  • se completeaza informatii suplimentare cu privire la adresa de  livrare in cadrul campului Reper (daca este cazul)
  • se completeaza informatii suplimentare cu privire la comanda in cadrul campului  Detalii specifice acestei comenzi (daca este cazul)
  • se selecteaza un centru de livrare din cadrul campului  Centru livrare . In functie de centrul selectat se vor modfica parametrii: distanta, timp de condus, ora livrare.
  • se selecteaza o comanda anterioara (daca se doreste acest lucru) prin modificarea bifei din gri in verde  din cadrul campului Vizualizare comanda anterioara si apasarea butonului Accepta.
    Nota*:Optiunea Vizualizare comanda anterioara ofera posibilitatea vizualizarii ultimelor 5 comenzi, repetarea integrala sau partiala a unei comenzi.
    Pentru a repeta o comanada se va selecta comanda dorita (din lista celor 5 comenzi) si se va apasa butonul Repeta comenzile selectate.
    In cazul in care nu se doreste repetarea unei comenzi se apasa butonul Comenzi.

  • se acceseaza tab-ul Detalii contact, se apasa butonul Editeaza client, se editeaza informatiile dorite si se apasa  butonul Accepta ( in cazul in care se doreste editarea informatiilor)
  • se apasa butonul Accepta

5. in cadrul ferestrei de marcaj se vor realiza urmatoarele actiuni:

  • se selecteaza produsele dorite prin apasarea butonului ce contine denumirea produsului/produselor
  • se acceseaza zona se plati din cadrul careia se va selecta forma de plata dorita de catre client (pentru mai multe informatii referitoare la zona de plati, se acceseaza link- ul Marcaj- zone de actiune)

6. in cadrul ferestrei Detalii livrare se vor realiza urmatoarele actiuni:

  • se selecteaza o alta data de livrare (daca se doreste acest lucru).
    Nota*: In cazul in care se alege o alta data de livrare comanda se va transforma in precomanda.
  • se modifica timpul destinat livrarii (daca se doreste acest lucru) prin apasarea butonului din cadrul campului Timp estimat, completarea unui alt interval si apasarea butonului Accepta.
  • se modifica timpul de preparare (daca se doreste acest lucru) prin apasarea butonului din cadrul campului Timp preparare si alegerea unui alt interval
    Nota*: In cazul in care se doreste un interval ce nu este definit, se apasa butonul Setati timpul se introduce intervaul dorit si se apasa butonul Accepta

7. Se apasa butonul Accepta, iar comanda va aparea in cadrul Ferestrei note cu statusul Preluata.


Mai jos sunt redate alte actiuni ce se pot realiza in cadrul ferestrei de marcaj. 



In cadrul ferestrei de marcaj se mai pot realiza urmatoarele:

  • extinderea listei ce contine lista butoanelor de actiune prin apasarea butonului Extinde (a se accesa link- ul Marcaj- butoane)
  • restrangerea listei ce contine butoanele de actiune prin apasarea butonului Restrange (se accesa link- ul Marcaj- butoane)
  • selectarea produselor marcate prin apasarea butonului Selecteaza tot ( a se accesa link- ul Marcaj- butoane)
  • deselectarea produselor marcate prin apasarea butonului Nimic (a se accesa link- ul Marcaj- butoane)
  • asocierea notei unui client prin apasarea butonului Cauta client (a se accesa link- ul Marcaj- butoane)
  • adaugarea de metode de preparare prin apasarea butonului Preparare (a se accesa link- ul Marcaj- butoane)
  • cautarea unui produs prin apasarea butonului Cauta (a se accesa link- ul Marcaj- butoane)
  • verificarea manuala a promotiilor prin apasarea butonului Verifica promotii (a se accesa link- ul Marcaj- butoane)
  • voidarea sau renuntarea la un produs marcat prin apasarea butonului Void (a se accesa link- ul Marcaj- butoane)
  • acces la forme de fidelizare ce pot fi oferite clientilor (Discount, Voucher, Cupoane cadou, Puncte bonus, Preturi speciale, Avansuri) prin apasarea butonului Fidelizare (a se accesa link- ul Marcaj- butoane)
  • marcarea produselor de tip Open Item ( roduse cerute de catre client dar care nu sunt configurate in sistemul de marcaj) prin apasarea butonului Open Item (a se accesa link- ul Marcaj- butoane)
  • dublarea selectiei de produse marcate prin apasarea butonului Adauga (a se accesa link- ul Marcaj- butoane)
  • inregistrarea de bacsis prin apasarea butonului Bacsis (a se accesa link- ul Marcaj- butoane)
  • trimiterea la sectie a comenzilor aflate in asteptare prin apasarea butonului  Lanseaza (a se accesa link- ul Marcaj- butoane)
  • modificarea taxei de transport prin apasarea butonului Taxa de transport (a se accesa link- ul Marcaj- butoane)
  • inchiderea notei in situatia in care nu s- a marcat niciun produs prin apasarea butonului Inchide nota (a se accesa link- ul Marcaj- butoane)
  • punerea comenzilor in asteptare prin apasarea butonului In asteptare (a se accesa link- ul Marcaj- butoane)

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul