Modulul Client

Modificat la Vi, 28 Iul, 2023 la 12:48 PM


Modulul Client permite cautarea, adaugarea, vizualizarea si modificarea rapida a fisei unui client.

Pentru a adauga un client se vor urma pasii:

  1. se acceseaza modulul Client
  2. se cauta clientul
  3. se apasa butonul Adauga client (in  cazul in care clientul nu este gasit)
  4. in cadrul fisei clientului se vor completa pe rand informatii in cadrul tab-uilor:

Dupa introducerea informatiilor se apasa butonul Accepta.

Ulterior, dupa salvare vor fi disponibile si tab- urile:

Tab- urile sunt prezentate mai jos. Pentru o vizualizare rapida se apasa link- ul corespunzator fiecarui tab.


Identificare client

Campurile care sunt obligatorii de completat sunt evidentiate cu rosu. (setarea campurilor obligatorii se realizeaza in cadrul aplicatiei myBusiness).

Totodata, in cadrul fisei clientului se pot atribui fotografii si amprente digitale.

Pentru a atribui o fotografie/ schimba o fotografie se vor urma pasii:

  1. se apasa butonul Modifica fotografie
  2. se selecteaza calea catre fotografia dorita
  3. se selecteaza fotografia
  4. se apasa butonul Accepta

Pentru a atribui/ schimba amprenta digitala se vor urma pasii:

  1. se apasa butonul Schimbati amprenta digitala
  2. se scaneaza ampenta digitala de patru ori in cadrul aplicatiei


Adresa Client

In cadrul acestui tab se vor introduce informatii cu privire la adresa clientului.


Companie

In cadrul acesti tab se pot asocierea clientului una sau mai multe companii.


Pentru a asocia un client unei companii se vor urma pasii:

  1. se apasa butonul Asociere companie
  2. se cauta sau se adauga compania (in cazul in care nu se gaseste se adauga prin apasarea butonului Adauga companie)
  3. se apasa butonul Accepta
  4. se bifeaza tipul de contact: Contact principal si/sau Delegat principal dupa incarcarea datelor companiei

Nota*:

In cazul in care se doreste eliminarea unei asocieri se selecteaza compania si se apasa butonul Elimina legatura.


Diverse

In cadrul acestui tab se vor completa informatii cu privire la Salonul preferat, Angajatul preferat si Serviciile preferate.


Vouchere

In cadrul acestui tab se vor gasi voucher- ele disponibile ale clientului.

Nota*:
Utilizarea voucher-elor se realizeaza in cadrul ferestrei de marcaj.

In cazul in care sunt mai multe vouchere vor fi afisate unele sub altele.

In cazul in care s- a depasit numarul maxim de utilizari, voucher- ul/urile nu vor mai fi afisate.

Pentru a utiliza un voucher din Fisa Clientului se apasa butonul Foloseste din dreptul voucherului ce se doreste a fi utilizat. (din cadrul ferestrei de marcaj).

Daca un voucher are asociate produse, la apasarea butonului Foloseste, produsele vor aparea in fereastra de marcaj. In caz contrar, se va aplica discount - ul total.


Plata in avans

In cadrul acestui tab sunt evidentiate platile inregistrate in avans de catre client.

Nota*:

Inregistrarea avansului si utilizarea se realizeaza in cadrul ferestrei de marcaj.

In cazul in care se doreste inregistrarea unui nou avans din cadrul Fisei Clientului, se apasa butonul Inregistrare avans.

Pentru a folosi un avans se apasa butonul Foloseste din dreptul avansului dorit.

In cazul in care avansul are produse asociate, la apasarea butonului Foloseste acestea vor aparea in cadrul ferestrei de marcaj.


Tranzactii

In cadrul acestui tab se vor putea vizualiza notele emise aferente clientului.

In cazul in care se doreste vizualizarea sau printarea notei de plata, se va apasa butonul Previzualizeaza.



Zona de statistici

In cadrul zonei de statistici se gaseste un istoric al clientului ce ofera informatii cu privire la prima vizita, ultima vizita, incasari totale, numarul de puncte acumulate, numarul de produse returnate, ultimul agent de vanzari.

Istoricul este updatat automat de catre sistem pe masura ce exista date disponibile.

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul