Modulul Instrumente

Modificat la Vi, 28 Iul, 2023 la 12:51 PM

Modulul Instrumente contine urmatoarele submodule:

Submodulele sunt prezentate mai jos. Pentru o vizualizare rapida se apasa link- ul corespunzator fiecarui submodul.


Submodulul Produse

Acest submodul permite retragerea sau reintroducerea anumitor produse la vanzare.

Nota*: Pentru cei care au mai multe Profile instalate pe sistem, produsele sunt cumulate de pe toate Profilele.

Produsul nu mai este in stoc

Bifarea acestei optiuni presupune retragerea produselor de la vanzare.

Pentru  a retrage produse de la vanzare se vor urma pasii:

  1. se acceseaza submodulul Produse
  2. se selecteaza produsul sau produsele ce se doresc a fi retrase de la vanzare
  3. se bifeaza Produsul nu mai este in stoc
  4. se apasa butonul Accepta. ( pentru renuntare se apasa butonul Inchide).

NU permite vanzare produs la lipsa stoc

Pentru a introduce un stoc curent si a nu mai permite vanzarea dupa terminarea stocului se vor urma pasii:

  1. se acceseaza submodulul Produse
  2. se selecteaza produsul/ produsele
  3. se bifeaza NU permite vanzare produs la lipsa stoc
  4. se apasa butonul Accepta

Stocul va putea fi vizualizat in fereastra de marcaj, in coltul din stanga jos al fiecarui produs. Atunci cand sunt mai multe statii, stocul se actualizeaza in timp real cand o nota este deschisa sau salvata).

Reintroducere produs la vanzare

Reintroducerea produsului la vanzare se realizeaza prin debifarea bifelor NU permite vanzare produs la lipsa stoc si Produsul nu mai este in stoc.     


Submodulul Instrumente

Submodulul permite:

  1. Setarea limbii in care va rula programul pe statia respectiva. Momentan sunt disponibile urmatoarele variante: engleza, romana, bulgara, greaca, spaniola, rusa, ucrainiana. Pentru a efectua o modificare privind limba in care va rula programul, este necesara repornirea aplicatiei.
  2. Setarea disponibilitatii/ indisponibilitatii imprimantei fiscale si a casei de marcat. Bifa de culoare gri inseamna ca imprimanta/ casa de marcat nu sunt disponibile momentan. Bifa de culoare verde inseamna ca imprimanta/ casa de marcat sunt disponibile.
  3. Optimizarea manuala a bazei de date prin apasarea butonului Start
  4. Vizualizarea informatiilor cu privire la versiunea curenta si versiunea anterioara.
  5. Vizualizarea informatiilor cu privire la licenta instalata prin apasarea butonului Despre expressoft. Accesand butonul, se deschide o fereastra ce ofera informatii cu privire la: versiunea actuala, profilele instalate, data activarii licentei precum si data de expirare, informatii cu privire la memoria si sistemul actual de operare. In cadrul acestei ferestre, cu ajutorul butonului Dezinstalare licenta se va putea realiza dezinstalarea licentei de pe sistem, iar cu ajutorul butonului Actualizare licenta se va putea actualiza licenta actuala.   


Submodulul Sincronizare

Submodulul Sincronizare permite realizarea sincronizarii  manuale.

Pentru a realiza sincronizarea manuala se vor urma pasii:

  1. se acceseaza submodulul Sincronizare
  2. se apasa butonul Sincronizeaza acum
  3. se confirma actiunea prin apasarea butonului Accepta
  4. se asteapta finalizarea tuturor sesiunilor de sincronizare
  5. se da restart la aplicatie.


Submodulul Suport

Submodulul permite:

  1. Contactarea departamentului de suport

Deprtamantul suport poate fi contactat la numarul de telefon afisat in partea stanga sau prin e-mail apasand butonul Trimite e-mail suport. Accesand butonul, se va deschide o fereastra ce va permite atat introducerea mesajului text cat si atasarea de fisiere ce vor fi trimise in atentia departamantului Suport

2.  Deschiderea aplicatiei expressoft Viewer

Aplicatia expressoft Viewer este o aplicatie ce permite accesul la sistem de catre personalul de la Suport in vederea oferirii de suport imediat. Pentru a deschide aplicatia se va apasa butonul Deschide expressoft Viewer.


Submodulul Sertar

Submodulul permite introducerea de bani in casa de marcat la deschiderea de zi. Banii se vor scoate din casa de marcat inainte de a genera raportul Z.

Pentru a introduce/ retrage bani se vor urma pasii:

  1. se apasa butonul Sertar
  2. in cadrul ferestrei sertar se va tasta suma ce se introduce in sertar. In cazul retragerii, sumele vor fi precedate de semnul "-"
  3. se apasa butonul Accepta. In cazul in care se doreste renuntarea la aceasta actiune, se apasa butonul Inchide.

Nota*: In cazul in care se lucreaza cu ture, butonul Sertar se va gasi in cadrul modulului Rapoarte/Ture.

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul