Mesaj timeout sau IP nu raspunde

Modificat la Jo, 13 Iul, 2023 la 4:30 PM

Mesaj Time out, IP nu raspunde sau An error occurred while transmitting data over the HTTP channel


  • Mesaj la interogarea camerei: Time out

Se deschide interfata XIM-Interface Manager si se interogheaza din nou camera sau folio.




  • Mesaj la interogarea camerei: cannot connect to host [IP] port [port]


Se identifica Interfata Hotel sau Inter.exe si se deschide:



Atentie! Cand va porni va avea butonul verde, se porneste cu click pe butonul verde. Interfata va fi functionala numai daca va arata ca in imaginea de mai jos.




Interfata Medallion Inter.exe se deschide cu dublu click pe icon-ul:


Daca interfetele sunt pornite si apar in continuare mesajele de eroare se verifica daca firewall-ul este activ sau exista vreun antivirus care blocheaza transferul datelor si se dezactiveaza (vezi instructiuni dezactivare firewall). Daca nici dupa dezactivarea firewall-ului nu se rezolva problema se verifica ip-urile calculatoarelor pe care sunt instalate interfetele si se verifica in setarile Xim-ului daca sunt corect setate.


Daca IP-ul a fost schimbat, lucru ce poate genera eroarea * An error occurred while transmitting data over the HTTP channel *, se modifica in myBusiness IP-ul clientului de interfata, se inchide interfata XIM, se sincronizeaza din myCheck, apoi se redeschide interfata.


A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul