Descărcare gestiune în baza vânzării din MyCheck

Modificat la Mon, 15 Apr 2024 la 10:08 AM


Vânzările realizate prin MyCheck trebuie descărcate și sincronizate în aplicația de gestionare a stocurilor, Master. Descărcarea gestiunii și generarea raportului fiscal Z recomandăm să fie realizată după fiecare zi lucrătoare în fiecare locație, cu condiția ca intrările de marfă să fie operate și rețetele să fie actualizate. Dacă nu este posibil, descărcarea de gestiuni poate fi făcută și mai rar.


Urmează acești pași pentru a descărca gestiunile pe zile lucrătoare în Master:


  • În pagina Master, selectează fila Preluare vânzări.

  • Apasă butonul Preluare vânzări.


  • În fereastra nou-deschisă, sistemul afișează un tabel cu toate rapoartele de vânzări efectuate prin MyCheck care încă nu au fost preluate în Master. Fiecare linie reprezintă o zi de funcționare, cu data și ora specificată, precum și locația asociată.



  • Selectează locația pentru care dorești să descarci gestiunile pentru a filtra lista, selectează manual prin bifare rapoartele dorite, sau bifează toate rapoartele pentru descărcare, după cum dorești.



  • Apasă butonul OK pentru a începe procesul de sincronizare a datelor pentru zilele selectate. Odată ce sincronizarea este inițiată, îi poți urmări progresul.

  • Odată ce descărcarea de gestiuni este completă, un mesaj de confirmare va apărea în dreptul fiecărui raport, indicând dacă procesul a fost finalizat cu succes. Verifică dacă toate rapoartele s-au sincronizat cu succes și au mesajul 100% în dreptul lor.




Dacă există cel puțin un raport cu mesaj FAILED sau mai puțin de 100% (indicând erori la descărcarea gestiunii), contactează echipa de suport!

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul