Sincronizare Master

Modificat la Lu, 15 Apr la 9:59 AM


Pentru ca aplicațiile din ecosistemul Expressoft să funcționeze corect în baza acelorași date introduse pe oricare dintre dispozitivele tale, este necesar să realizezi o sincronizare modulelor MyBusiness și a vânzărilor prin MyCheck cu aplicația de gestionare a stocurilor, Master.

Opțiunea de meniu Sincronizare Master este locul unde poți realiza atât sincronizarea modulelor MyBusiness cu Master, cât și descărcarea gestiunilor în baza vânzărilor prin MyCheck.

Urmează acești pași pentru a accesa pagina Master:


  1. Loghează-te în MyBusiness cu un utilizator care are drepturi de a accesa meniul Configurări.

  2. Alege compania pentru care dorești să faci modificări.

  3. În pagina principală a aplicației, deschide meniul Configurări și selectează opțiunea de meniu Sincronizare Master.

  4. În pagina Master poți prelua vânzările realizate prin MyCheck în aplicația Master, realizând descărcarea gestiunii și generarea raportului fiscal Z, și poți sincroniza modificările apărute în modulele aplicației MyBusiness cu aplicația Master.



A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul