MyBusiness îți permite să creezi și să gestionezi campanii de fidelizare a clienților prin acordarea de puncte bonus. Aceste puncte pot fi acumulate de clienți și utilizate pentru achiziții viitoare.
Urmează acești pași pentru a accesa pagina de configurare a schemelor de puncte bonus:
Loghează-te în MyBusiness cu un utilizator care are drepturi de a accesa meniul Configurări.
Alege compania pentru care dorești să faci modificări.
În pagina principală a aplicației, deschide meniul Configurări și selectează opțiunea de meniu Puncte bonus.
În pagina Puncte bonus poți vedea toate schemele de puncte bonus definite în sistem, le poți filtra pentru a regăsi schema dorită, poți adăuga scheme de puncte bonus noi, le poți modifica pe cele existente prin apăsarea pe denumirea schemei dorite, sau le poți dezactiva.
Schemele de puncte bonus definite în sistem au afișată denumirea, data de început și cea de sfârșit, valoarea maximă care poate fi plătită de către clienți folosind puncte bonus pentru o tranzacție, suma de bani necesară de cheltuit pentru a obține un punct bonus și valoarea unui punct bonus atunci când este folosit pentru achiziții.
OBS: Pot exista mai multe scheme de puncte bonus cu condiția ca o schemă de puncte să nu fie configurată având zilele de naștere și zilele săptămânii la nivelul aceleași categorii de contacte.
OBS: Dacă nu dorești folosirea acestui tip de bonusare, toate schemele de puncte bonus trebuie dezactivate! Dacă dorești dezactivarea unei scheme de puncte bonus, la modificarea acesteia apasă butonul Dezactivează. Odată dezactivată, schema nu poate fi reactivată.
Adăugare schemă de puncte bonus
Urmează pașii de mai jos pentru a adăuga o schemă de puncte bonus:
În pagina Puncte bonus, apasă butonul + Nou.
În pagina nou deschisă, în secțiunea Generale, completează următoarele informații în câmpurile disponibile, mai ales cele obligatorii marcate cu *:
Denumire: Introdu numele schemei de puncte bonus.
Monedă: Selectează moneda în care se vor efectua tranzacțiile.
Dată început: Stabilește data de la care schema va deveni activă.
Dată finalizare: Alege data la care schema se va încheia.
Valoare maximă: Introdu suma maximă care poate fi plătită cu puncte bonus în cadrul unei
tranzacții.Valoarea cumpărăturilor pentru a câștiga un punct: Specifică suma necesară de cheltuit
pentru ca un client să câștige un punct bonus.Valoare un punct: Indică valoarea unui punct bonus când este folosit pentru achiziții.
Bonus proporțional: Bifează această opțiune dacă doriți ca bonusul să fie proporțional cu
punctele primite. De exemplu, dacă nota de plată este de 40 lei, iar 1 punct bonus este
câștigat pentru cumpărături în valoare de 25 lei, dacă bifezi această opțiune, sistemul
calculează 1 punct plus diferența de puncte dintre valoarea 40 si 25 lei.
OBS: Bonusul proporțional se aplică doar pentru punctele primite de către client.Activ de ziua de naștere: Bifează dacă schema va oferi beneficii suplimentare de ziua de
naștere a clienților.Devine activ: Selectează când dorești ca schema să devină activă.
Mai jos în aceeași filă, în secțiunea Zile, configurează dacă se câștigă puncte bonus în zilele specifice
ale săptămânii:
Luni, Marți, etc: Bifează dacă se câștigă puncte pentru fiecare zi a săptămânii în parte.
Apasă butonul Salvează modificări pentru a adăuga noua schemă de puncte bonus în baza de date. După adăugarea schemei în sistem, îi poți defini categoriile de clienți eligibili, locațiile pentru care se aplică, precum și categoriile de produse și produsele care generează puncte.
Modificare schemă puncte bonus cu configurare contacte, locații și produse
După ce salvezi o schemă de puncte bonus în baza de date a sistemului, poți completa informații detaliate și îi poți configura categoriile de clienți eligibili, locațiile pentru care se aplică, precum și categoriile de produse și produsele care generează puncte.
Pentru a modifica o schemă de puncte bonus, urmează acești pași:
Deschide pentru modificare schema dorită, apăsând pe numele acesteia.
În pagina schemei respective, apasă pe denumirea filei în care dorești să editezi date.
În funcție de fila selectată, completează informațiile descrise în subcapitolul corespunzător din cele ce urmează.
Salvează modificările aduse asupra schemei.
Generale
În această filă a schemei de puncte bonus deschise pentru editare poți modifica informațiile generale despre schemă, așa cum au fost descrise mai sus.
Contacte
În fila Contacte a schemei de puncte bonus deschise pentru editare poți modifica categoriile de clienți persoane fizice pentru care vei activa schema de puncte bonus.
OBS: O categorie de contacte nu poate fi inclusa in mai multe scheme de puncte bonus.
Urmează acești pași:
Dacă dorești ca schema de puncte bonus să se aplice și pentru clienți care nu sunt înregistrați în baza de date ca și contacte individuale, bifează opțiunea Promoția se aplică și pe clientul generic.
În partea stângă a paginii, în lista Categorii de contact, bifează categoriile specifice de contacte pentru a aplica schema de puncte bonus doar la aceste grupuri.
În partea dreaptă a paginii, în lista Categorii de informații despre clienți, bifează categoriile de statut ale clienților cărora le va fi aplicabilă schema de puncte bonus.
Dacă ai terminat modificările dorite asupra schemei de puncte bonus, apasă butonul Salvează modificări pentru a pentru a aplica și a înregistra setările de contacte pentru schema de puncte bonus.
Locații
În fila Locații a schemei de puncte bonus deschise pentru editare poți modifica locațiile pe care vei activa schema de puncte bonus.
Urmează acești pași:
Dacă dorești ca schema de puncte bonus să se aplice pentru toate locațiile companiei, bifează opțiunea Select All.
Dacă dorești ca schema de puncte bonus să se aplice pentru anumite locații, bifează doar locațiile dorite din lista Locații.
Dacă ai terminat modificările dorite asupra schemei de puncte bonus, apasă butonul Salvează modificări pentru a pentru a aplica și a înregistra setările de locații pentru schema de puncte bonus.
Produse
În fila Produse a schemei de puncte bonus deschise pentru editare poți selecta produsele care fac parte din schema de Puncte bonus (produsele ce generează puncte bonus). Punctele bonus sunt obținute la achiziționarea anumitor produse/categorii de produse, dar pot fi folosite pentru achitarea oricăror produse, în funcție de setările schemei.
Urmează acești pași:
În partea stângă a paginii, în lista Categorii, verifică categoriile de produse la a căror achiziționare de către clienții eligibili se aplică schema de puncte bonus.
OBS: Multiplicatorul este folosit la majorarea punctelor bonus obținute pentru un anumit produs/categorie de produse (de exemplu, dacă un punct valorează 5 Ron, dar pentru produsul X se aplică multiplicator 2, atunci 1 punct valorează 10 Ron pentru respectivul produs).
În partea dreaptă a paginii, în lista Produse, verifică produse la a căror achiziționare de către clienții eligibili se aplică schema de puncte bonus.
Adaugă produse sau categorii noi prin apăsarea butonului Adaugă produse.
În fereastra Selectează produse nou-deschisă, selectează categoria de produse dorită.
Dacă nu dorești ca toate produsele din acea categorie să producă puncte bonus, atunci bifează-le doar pe cele dorite. Dacă toate produsele din acea categorie vor produse puncte bonus, bifează opțiunea Select All.
Editează multiplicatorul, dacă e cazul.
Apasă butonul Add – Adaugă pentru a adăuga produsele sau categoria de produse la schema de puncte bonus.
Pentru a șterge un produs/categorie de produse, selectează rândul respectiv și apasă butonul Delete. Confirmă ștergerea prin apăsarea butonului OK.
Dacă ai terminat modificările dorite asupra schemei de puncte bonus, apasă butonul Salvează modificări pentru a pentru a aplica și a înregistra setările de produse / categorii de produse pentru schema de puncte bonus.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul