După fiecare modificare pe care o operezi în aplicația MyBusiness, sincronizează modulele cu aplicația Master, pentru a menține integritatea și actualitatea datelor în cadrul sistemului! Această operație este necesară și obligatorie, asigurând acuratețea și concordanța datelor!
Urmează acești pași pentru a sincroniza modulele din MyBusiness cu Master:
În pagina Master, selectează fila Sincronizarea modulelor.
Selectează modulele din MyBusiness asupra cărora ai operat modificări. Pentru siguranță, poți selecta toate modulele prin bifarea opțiunii Select All.
Apasă butonul Sincronizează pentru a începe procesul de actualizare a datelor dintre modulele selectate și baza de date centrală. Așteaptă ca sistemul să termine procesul de sincronizare.
Odată ce sincronizarea este completă, un mesaj de confirmare va apărea în dreptul fiecărui modul, indicând dacă procesul a fost finalizat cu succes. Verifică dacă toate modulele s-au sincronizat cu succes și au mesajul OK în dreptul lor.
Dacă există cel puțin un modul cu mesaj FAILED (indicând erori în timpul sincronizării), contactează echipa de suport!
Recomandări generale
Recomandăm efectuarea sincronizării după orele de lucru pentru a minimiza impactul asupra activităților zilnice.
Asigură-te că toate modulele necesare sunt selectate pentru a evita lipsa de coerență între date!
Asigură-te că ai o conexiune stabilă la internet înainte de a începe sincronizarea!
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul