Integrare cu platformele Glovo, Tazz

Modificat la Lu, 15 Apr la 10:26 AM


Cerințe preliminare

Pentru a putea încărca și configura produsele dedicate comercializării prin aceste platforme în MyBusiness,

asigură-te că ai îndeplinite următoarele cerințe preliminare:

  • Ai încheiat un contract cu cel puțin una din platformele Glovo sau Tazz.

  • Ai decis care produse vor fi disponibile spre comercializare prin aceste platforme, iar în MyBusiness ai creat o listă de prețuri cu aceste produse și ne-ai furnizat o serie de informații care ne ajută să facem integrarea MyBusiness cu platforma Glovo sau Tazz. Aceste informații cuprind:

    • Locația și salonul pe care vor ajunge comenzile din Glovo/Tazz conform MyBusiness. Toate 

      produsele la vânzare pe acel salon vor fi exportate pe site-ul Glovo/Tazz.

    • Numele contactului pe care vor ajunge toate comenzile din Glovo/Tazz.

    • Contact category: dacă dorești ca fiecare comanda să ajungă în myCheck cu clientul din 

      spatele comenzii, atunci acesta va fi introdus în această categorie predefinită.

    • Account category

    • Cash Payment: numele formei de plată din myCheck pentru comenzile din Glovo/Tazz plătite in numerar (de ex: "numerar Glovo").

    • Card payment: numele formei de plata din myCheck pentru comenzile din Glovo/Tazz plătite cu cardul ( (de ex: "card Glovo")

    • Sale price category: categoria de listă de prețuri de vânzare folosita pe site-ul de comenzi Glovo/Tazz si in myCheck. Prețul de vânzare pe site-ul Glovo/Tazz va fi în concordanță cu această categorie de preț.

    • Phone No notifications: în situațiile în care nu ajung comenzile în MyCheck, să se transmită notificare via SMS către responsabilul de unitate. Se acceptă un singur număr de telefon.

Integrarea propriu-zisă cu aplicațiile Glovo / Tazz este efectuată de echipa de suport Expressoft.

  • În MyBusiness, la nivel de produs, ai încărcat imagini pentru fiecare produs pentru care va fi disponibil spre comercializare prin aceste platforme.

  • După îndeplinirea acestor cerințe preliminare, poți să îți încarci lista de produse în platforma Glovo / Tazz.


Încărcare și configurare produse pe platformele Glovo, Tazz


Urmează acești pași pentru a încărca și configura produsele și prețurile lor pe oricare din platformele Glovo sau Tazz:

  • Loghează-te în MyBusiness cu un utilizator care are drepturi de a accesa meniul Configurări.

  • Alege compania pentru care dorești să faci modificări.

  • În pagina principală a aplicației, deschide meniul Configurări și selectează opțiunea de meniu Setări MyBusiness.

  • În pagina Setări poți consulta și modifica setările curente ale prețurilor de vânzare ale produselor puse la vânzare prin Glovo sau prin Tazz, grupate pe locațiile companiei tale. Poți modifica denumirea afișată în aplicațiile platformelor a produselor din listă, poți seta prețul de vânzare, numele unității de măsură, precum și ordinea în care sunt afișate categoriile de produse în aplicațiile platformelor. Când termini de efectuat modificările dorite, poți reîncărca produsele pe platformele Glovo / Tazz.



  • Selectează fila corespunzătoare integrării cu platforma dorită, Settings Glovo Integration pentru Glovo, respectiv Settings Tazz Integration pentru Tazz.

  • Selectează locația pentru care dorești să vizualizări sau să modifici prețurile.



  • În lista de produse, consultă și modifică după necesități informații despre produsele puse la vânzare prin platforma selectată:

    • Nume personalizat – Denumirea sub care este comercializat produsul în platformă. Poți modifica acest nume prin selectarea lui și introducerea numelui dorit.

    • Categorie – Denumirea categoriei din care face parte produsul.

    • Preț de vânzare – Prețul de vânzare pe platforma Glovo / Tazz, exprimat în RON. Poți modifica acest preț prin selectarea lui și introducerea prețului dorit.

    • Vechiul preț de vânzare – Prețul de vânzare anterior al produsului. Nu îl poți modifica.

    • Numele unității de măsură – Denumirea unității de măsură a produsului la comercializarea pe platforma Glovo / Tazz. Poți modifica această unitate de măsură.

  • Salvează modificările efectuate asupra listei de produse și prețuri în baza de date MyBusiness prin apăsarea butonului Salvează.


  • Poți modifica ordinea în care sunt afișate categoriile de produse pe platforma Glovo / Tazz prin apăsarea butonului Sortează categoriile.

  • În fereastra Sort category – Sortează categorii nou-deschisă, selectează câte o categorie de produse și mut-o în sus sau în jos folosind butoanele Sus și Jos.

  • După sortarea categoriilor în ordinea dorită, apasă butonul Finalizat pentru a salva modificările în baza de date MyBusiness.


  • Dacă ai efectuat toate modificările dorite, apasă butonul Încărcați pentru a transmite informațiile modificate către aplicația Glovo / Tazz.



  • Sistemul va transmite informațiile modificate, iar la terminarea procesului va afișa un mesaj despre rezultatul transmiterii. Vechile informații despre produse de pe platforma Glovo / Tazz sunt înlocuite cu informațiile modificate din lista de produse și prețuri editată de tine.


Atenție la informațiile pe care le introduci în această listă, pentru că produsele cu prețurile definite de tine vor ajunge la clienți prin intermediul platformei Glovo / Tazz după finalizarea procesului de încărcare!



A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul