Actualizare MyBusiness

Modificat la Lu, 4 Noi la 3:45 PM

Urmează pașii de mai jos pentru a actualiza aplicația MyBusiness la ultima versiune disponibilă:


1. Accesează aplicația MyBusiness într-un browser de internet la adresa https://mybusiness.expressoft.eu/.


Utilizatorul cu care accesezi aplicația trebuie să aibă drepturi de Administrator în MyBusiness.


2. În fereastra de acces introdu detaliile contului (e-mail, parola), selectează limba (romană sau engleză) în care se afișează interfața aplicației, alege modulul Setări și apasă butonul de autentificare.


3. În prima pagină a aplicației, în colțul stâng jos, verifică versiunea curentă MyBusiness de pe contul tău. Lansează actualizarea la ultima versiune disponibilă apăsând pe butonul Versiune 


4. În fereastra de confirmare afișată, apasă butonul Salvează pentru a lansa actualizarea MyBusiness la ultima versiune disponibilă.


5. MyBusiness începe procesul de actualizare la noua versiune, așa cum poți vedea în colțul stâng jos, unde butonul Versiune este înlocuit de Versiune Loading...  

Imediat după finalizarea procesului de actualizare MyBusiness la ultima versiune disponibilă, aplicația te deloghează automat și te întoarce în fereastra de acces.


6. Autentifică-te din nou, așa cum ai procedat la pasul 2.


7. În prima pagină a aplicației, în colțul stâng jos, verifică din nou versiunea aplicației MyBusiness de pe contul tău, care trebuie să fie una mai recentă, așa cum este în exemplul de mai jos:

 


IMPORTANT!

1. În timpul procesului de actualizare, recomandăm ca stațiile pe care este instalată aplicația de marcaj Expressoft POS să fie pornite.

2. La deschiderea aplicatiei de marcaj va fi afișat un mesaj despre actualizarea automată a aplicației POS:

3. Recomandăm să efectuezi actualizarea MyBusiness în afara orelor de activitate din locație/ activitate intensă (prânz/ seară). În caz contrar, riști ca aplicațiile POS să ruleze actualizarea automată în timpul vânzării, întrerupând astfel procesul de vânzare pentru un timp estimat de maxim 10 minute.

4. Dacă POS-urile nu sunt pornite la momentul actualizării MyBusiness, atunci la pornirea stațiilor de marcaj acestea se vor actualiza automat. Este necesar să lași procesul de actualizare automată să se finalizeze!

Dacă întâmpini dificultăți pe parcursul actualizării stațiilor de marcaj POS, te rugăm să ne contactezi!



A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul