Pentru a configura template-ul unei scrisori pentru A\R Accounting este necesar sa accesam Administration-> Property -> Setup -> Customer Correspondence Templates.
In ecranul deschis folosim New Record pentru a inregistra datele unui template. Dupa adaugarea numelui (Template Name) adugam continutul scrisorii, la final salvam prin Submit.
De fiecare data cand dorim sa trimitem e-mail catre conturile partenere putem sa folosim Collection Letters din submodulul Property A/R Account. Textul poate sa fie editat pentru a se specifica mai multe date.
Cu ajutorul butonului Actions putem sa vizualizam formatul scrisorii sau putem sa trimitem pe e-mail.
Collection Letters este trimisa in acest format.
Din submodulul Collection Letter Batch putem sa ne selectam mai multe conturi partenere si sa trimitem formatul e-mailului catre toate adresele selectate.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul