Configurare Collection Letter

Modificat la Jo, 11 Apr la 4:38 PM

Pentru a configura template-ul unei scrisori pentru A\R Accounting este necesar sa accesam Administration-> Property -> Setup -> Customer Correspondence Templates.

In ecranul deschis folosim New Record pentru a inregistra datele unui template. Dupa adaugarea numelui (Template Name) adugam continutul scrisorii, la final salvam prin Submit. 

De fiecare data cand dorim sa trimitem e-mail catre conturile partenere putem sa folosim Collection Letters din submodulul Property A/R Account. Textul poate sa fie editat pentru a se specifica mai multe date.

Cu ajutorul butonului Actions putem sa vizualizam formatul scrisorii sau putem sa trimitem pe e-mail. 

Collection Letters este trimisa in acest format. 

Din submodulul Collection Letter Batch putem sa ne selectam mai multe conturi partenere si sa trimitem formatul e-mailului catre toate adresele selectate. 

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul