Cum se procedează în cazul transferului A.M.E.F pe/către altă societate?

Modificat la Thu, 31 Aug 2023 la 02:19 PM

În situația în care se schimbă proprietarul aparatului de marcat electronic fiscal, comerciantul trebuie să se prezinte la sediul Expressoft cu următoarele:

  • Aparatul de marcat electronic fiscal

  • Cartea de Intervenție și Registrul Special

  • Declarația de Instalare

  • Documentele firmei

  • Ștampila

La sediul Expressoft:

  • Se predă tehnicianului autorizat memoria fiscală și SD Card

  • Se întocmește un proces verbal pentru predarea memoriei fiscale

  • Se extrag fișierele xml din ultimele două luni

  • Se întocmește și se depune de către comerciant formularul F4105 de înstrăinare aparat de marcat electronic fiscal. Recipisa se trimite către Expressoft Technology

  • Expressoft Technology, pe baza recipisei, intocmeste și depune F4103 cu noul proprietar. 

Pentru informații detaliate vă stăm la dispoziție la adresa de e-mail support@expressoft.ro


A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul