În cazul în care ați pierdut Registrul Special, Cartea de Interventii, certificatul de atribuire și / sau Declarația de Instalare, pașii sunt următorii:
1. Trebuie dat un anunt la un ziar (orice ziar) prin care declarați ce anume ați pierdut din cele menționate mai sus.
Exemplu
“SC ......................... SRL , cui ..............., nr inreg.......................... , cu sediul social ........................ Pierdut ................................................. a A.M.E.F. model ..............., tip .................... serie ......................, seria fiscala .................................... instalata la pct de lucru ......................... ................ Le declaram NULE.”
2. Achiziționare documente noi, în format duplicat.
3. Reconstituire documente conform rapoartelor din aparatele fiscale. Documentele trebuie să ajungă în posesia Expressoft Technology, semnate și stampilate de către utilizator.
4. Depunere documentație ANAF:
cărtile noi, anuntul din ziar tipărit (eventual și o copie), Declarație de Instalare și Nr de ordine în Original (acolo unde există, dacă nu sunt declarate pierdute) + copii xerox, copie CUI, copie CIF, împuternicire + copie CI împuternicit.
Pentru mai multe detalii vă stăm la dispoziție la adresa de e-mail support@expressoft.ro.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul