Fiscalizarea unui A.M.E.F.

Modificat la Jo, 11 Apr la 4:25 PM

Pentru fiscalizarea unui aparat de marcat electronic fiscal se întocmește un dosar pentru cerere de înregistrare (ANAF). Pentru Municipiul București trebuie să se prezinte personal unul dintre administratori sau unul dintre asociați ori un delegat cu procură notarială. Procedura se poate derula și prin Spațiul Public Virtual (S.P.V). 

La ANAF ai nevoie de următoarele documente:

Documente primite la achiziționarea A.M.E.F.:

  • Factură fiscală

  • Chitanță / ordin de plată

  • Certificat de garanție

  • Proces verbal de sigilare de la Administrația Financiară (copie)

  • Avizul de la Comisia de Avizare (copie)

Documente din partea societății pe care o reprezinți:

  • CUI (copie + original)

  • CIF (copie + original)

  • Dovada punct de lucru (copie + orginal)

  • Cerere de atribuire a numărului de ordine 

Cu aceste documente vei merge la Administrația Națională de Administrare Fiscală de pe raza județului de care aparții pentru obținerea numărului de ordine. 

Mai rapid se poate obține NUI (număr unic de înregistrare) de la ANAF prin intermediul Spațiului Public Virtual (SPV) prin completarea și semnarea formularului C801 precum și prin încărcarea unei arhive cu toate actele enumerate mai sus. 

După obținerea certificatului NUI, contactați Expressoft Technology pe e-mail support@expressoft.ro în vederea programării fiscalizării. 

În urma fiscalizării, utilizatorul trebuie ca în 24 ore să se deplaseze la sediul ANAF de care aparţine punctul de lucru, pentru avizarea Declarației de Instalare, a Registrului Special și a Cărții de Intervenție. 

Un exemplar al Declaraţiei de Instalare va rămâne la Administraţia Financiară de care aparţine punctul de lucru, un exemplar la ANAF sediul social, un exemplar la utilizator, un exemplar la distribuitor (EXPRESSOFT TECHNOLOGY SRL) şi un exemplar la unitatea de service.

NOTĂ:

  • Fiscalizarea se realizează în termen de 7 zile de la data primirii numărului de ordine de la ANAF. 

  • Declarația de Instalare (în 4 exemplare) se va depune la Administrația Financiară în termen de 24 ore de la fiscalizare. 


Pentru mai multe detalii vă stăm la dispoziție la adresa de mail support@expressoft.ro


A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul