Cum procedez dacă nu se transmit rapoartele A.M.E.F. către ANAF?

Modificat la Thu, 31 Aug 2023 la 02:26 PM

În cazul în care primiți în SPV notifcare de la ANAF privind netransmiterea rapoartelor / datelor către servere, iar perioada notificată este mai mare 2 luni și aparatele au fost utilizate fiind emise bonuri fiscale în aceste perioade, aparatele trebuie aduse în service în vederea reindexării, împreună cu Cartea de Intervenții, Registrul Special, pentru soluționarea situației din adresă transmisă de către ANAF. Acest lucru implică o intervenție service care nu este inclusă în abonamentul de service anual AMEF, fiind supusă tarifării.

Situația survine din cauza faptului că aparatele de marcat electronice fiscale nu au transmis date în această perioadă, problema fiind de la conexiunea la internet.

Chiar dacă nu au fost utilizate în nicio zi din lună, trebuie să transmiteți retroactiv F4109, pentru fiecare lună în parte a perioadei menționate.

Vă informăm că există posibilitatea verificării conectării și transmiterii informațiilor către serverele ANAF prin generarea unui raport tehnic, chiar de către utilizator, raportul putând fi generat în orice moment al zilei.

Mai jos se regasește un print screen din aplicația Expressoft Fiscal Pos precum și un exemplu de bon - status online 1  0 reprezintă validarea că imprimanta / casa de marcat transmite date către serverele ANAF.

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul