Metodă de plată

Modificat la Lu, 15 Apr la 11:33 AM


Metodele de plată sunt vitale pentru procesarea tranzacțiilor și pot include opțiuni precum numerar, card, transfer bancar sau tichete de masă. Metodele de plată pot fi diferite, în funcție de specificul afacerii tale. MyBusiness te ajută să le configurezi pe cele acceptate în afacerea ta.


Urmează acești pași pentru a accesa pagina Metodă de plată:


  • Loghează-te în MyBusiness cu un utilizator care are drepturi de a accesa meniul Configurări.

  • Alege compania pentru care dorești să faci modificări.

  • În pagina principală a aplicației, deschide meniul Configurări și selectează opțiunea de meniu Metode de plată.

  • În pagina Metode de plată poți vedea toate metodele de plată definite în sistem, le poți filtra pentru a regăsi metoda dorită, poți adăuga metode de plată noi și le poți modifica pe cele existente prin apăsarea pe metoda dorită.



Dacă dorești dezactivarea unei metode de plată, la modificare apasă butonul Dezactivează. Fiecare metodă de plată definită în sistem are afișată denumirea, moneda, tipul și dacă este fiscală sau nu.


Adăugare metodă de plată

Urmează pașii de mai jos pentru a adăuga o metodă de plată:


  • În pagina Metode de plată, apasă butonul + Nou

  • În pagina nou deschisă, în secțiunea Generale, completează următoarele informații în câmpurile disponibile, mai ales cele obligatorii marcate cu *:

    • Denumire: Introdu numele metodei de plată.

    • Tip: Selectează tipul metodei de plată din meniul derulant. Acesta poate fi

      • CASH – plăți în numerar

      • CARD – plăți cu cardul

      • VIRAMENT – plăți prin virament bancar

      • MOBIL – plăți cu telefonul mobil

      • PMS – plăți prin sistemul software hotelier PMS (property management system)

      • CASHLESS – plată fără numerar

      • CONTACT_DEBT – plată în cont client

      • ACCOUNT_DEBT – plată în cont companie

      • TICKET – plată prin tichete de masă fizice

      • ELECTRONIC_TICKET – plată prin tichete de masă pe suport electronic.

    • Monedă: Alege moneda în care se va efectua tranzacția.

    • Este fiscal: Bifează această opțiune dacă metoda de plată este considerată fiscală.

    • Cod extern: Dacă utilizați un sistem de gestiune care necesită un cod extern, introduceți-l aici.

  • Dacă ai ales tipul de plată CASH, completează suplimentar:

    • Suma maximă încasare pe companie: Introdu suma maximă acceptată ca plată pe client persoană juridică.

    • Suma maximă încasare pe client: Introdu suma maximă acceptată ca plată pe client persoană fizică.


  • Apasă butonul Salvează modificări pentru a adăuga noua metodă de plată în baza de date.

  • Doar pentru metodele de plată de tip CASH, după salvarea înregistrării apare fila Bancnote, unde poți vizualiza tipurile de bancnote și monede acceptate ca metodă de plată.



A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul