Procesul de adăugare a unui produs nou în sistem implică introducerea detaliilor esențiale despre produs, precum denumirea, categoria și informațiile nutriționale.
Atunci când decizi să adaugi un produs nou în oferta ta, dar încă nu vrei să îi definești detaliile legate de prețul de vânzare, urmează pașii din acest capitol:
În pagina Produse, apasă butonul + Nou. Se afișează pagina product, reprezentând formularul de adăugare a produsului nou. Singurele informații precompletate despre noul produs sunt codul și codul de bare, pe care sistemul le generează automat.
Completează datele din secțiunea Informații generale din fila Generale, mai ales cele obligatorii semnalizate prin *:
Denumire: Numele produsului.
Categorie: Clasificarea produsului în cadrul sistemului.
Ambalaj: Ambalajul în care se comercializează produsul, dacă e cazul.
Descriere: O scurtă descriere a produsului.
Cod: Un cod unic atribuit produsului, generat automat. Poți genera codul următor din sistem dacă apeși butonul Obține codul următor.
Cod de bare: Codul de bare specific produsului, generat automat. Poți genera codul de bare următor din sistem dacă apeși butonul Get barCode.
Tip: Tipul produsului definit: PRODUCT pentru produs finit de sine stătător, de exemplu o doză de băutură răcoritoare, PACKAGE pentru un pachet de produse, de exemplu o porție de mâncare plus băutură plus desert, RECIPE pentru un produs preparat care implică urmarea unei rețete, SERVICE pentru un serviciu comercializat, de exemplu taxa de dop.
Printare eticheta profil Livrări: Alegeți dacă eticheta va fi printată pentru livrări.
Tip cod bare: Tipul de cod de bare folosit.
Unitate de măsură: Unitatea în care produsul este vândut sau măsurat.
Valabilitate zile, Valabilitate ore: Durata de valabilitate a produsului.
Cod CN: Codul vamal al produsului, dacă este cazul.
Apasă butonul Adaugă imagine pentru a încărca o fotografie a produsului.
Mai jos în aceeași pagină, poți completa datele din secțiunea Valori nutriționale / 100g:
Energie (Kj și Kcal)
Grăsimi (total și saturate)
Carbohidrați, Zahăr
Proteine, Sare
Aditivi
Eticheta nutrițională: Spațiu pentru introducerea informațiilor nutriționale ce vor fi afișate pe eticheta produsului.
Decizi dacă tipărești eticheta nutrițională prin selectarea casetei Printează eticheta nutrițională.
Asigură-te că informațiile introduse sunt complete și conforme cu reglementările în vigoare, în special datele nutriționale.
Mai jos în aceeași pagină, poți completa datele din secțiunea Câmpuri suplimentare, care oferă detalii adiționale care pot fi relevante pentru gestionarea, vânzarea sau descrierea produselor:
Procent perisabilitate: Indicați procentul de perisabilitate al produsului.
Dimensiuni: Specificați dimensiunile produsului (mărime, lățime, greutate).
Textură, Brand, An: Introduceți aceste detalii dacă sunt relevante.
Cod extern: Utilizați acest câmp dacă aveți un cod de referință extern.
Cântăribil: Bifați această opțiune dacă produsul este vândut la greutate.
Înapoi în gestiune: Bifați dacă produsul poate fi returnat în stoc.
Alte detalii precum culoare, întreținere, adâncime, garanție, material, etc.
Crearea precisă și detaliată a fiecărui produs nou este esențială pentru gestionarea eficientă a inventarului și pentru evitarea confuziei în rândul personalului și clienților. Informațiile corecte și complete pot ajuta clienții să ia decizii de cumpărare mai informate și pot îmbunătăți procesul de vânzare.
Apasă butonul Salvează modificări pentru a adăuga produsul în baza de date. Dacă produsul necesită o configurare suplimentară, navighează la secțiunile corespunzătoare pentru a finaliza setările. Dacă ai completat toate informațiile obligatorii semnalate de * , atunci produsul nou este salvat în sistem și îl poți găsi în lista de produse active.
După ce salvezi un produs în baza de date a sistemului, poți completa informații detaliate despre procesele prin care poate trece acesta în cadrul afacerii tale. Selectează produsul și urmează pașii descriși în capitolul Editare și modificare produs existent.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul