Prețurile de vânzare pentru produsele și serviciile pe care le oferă afacerea ta sunt centralizate și gestionate în cadrul unor liste de prețuri. MyBusiness îți permite să folosești mai multe liste de prețuri în același timp (de exemplu, profilul Restaurant are configurate 3 saloane, iar fiecare salon are propria lista de prețuri).
După ce creezi categoriile de liste de prețuri folosind meniul Configurări > Liste prețuri de vânzare, le poți folosi pentru a configura listele propriu-zise ce cuprind prețurile de vânzare ale produselor. Aceste liste de prețuri devin aplicabile începând cu data și ora configurată, sunt exprimate într-o anumită valută, au aplicabilă o anumită cotă de TVA și cuprind anumite produse.
Opțiunea de meniu Prețuri de vânzare este locul unde poți gestiona toate înregistrările cu prețurile aplicabile produselor tale. Urmează acești pași pentru a accesa pagina Prețuri de vânzare:
Loghează-te în MyBusiness cu un utilizator care are drepturi de a accesa meniul Vânzare.
Alege compania pentru care dorești să faci modificări.
În pagina principală a aplicației, deschide meniul Vânzare și selectează opțiunea de meniu Prețuri de vânzare.
În pagina Prețuri de vânzare poți vedea toate listele de prețuri și le poți filtra pentru a regăsi lista dorită, poți copia o listă existentă pe care apoi să o configurezi diferit, poți adăuga o listă de prețuri nouă și poți adăuga produse în acea listă, sau poți modifica o listă existentă prin apăsarea pe data de început a listei dorite, dar numai dacă are prețuri aplicabile în viitor.
Orice modificare a listelor de prețuri are un impact direct asupra procesului de vânzare și facturare. Asigură-te că ai permisiunile necesare înainte de a efectua modificări!
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul